Elev til kundeservice

Elev til kundeservice

Ser du en udfordring i at skabe salg, betjene kunder, foretage indkøb og udvikle en forretning på verdensplan? Samtidig med, at du er med til at løse problemstillinger for kunder og skabe værdi for dem?

Så kan du få en afgørende rolle, som elev og mulighed for personlig udvikling.
Er du struktureret og kan finde ud af at tage en selvstændig beslutning, der giver værdi for både virksomheden og kunden? Så det måske dig vi søger!!

NAVO Groupe ApS er en handelsvirksomhed der handler med autodele, sikkerhedsprodukter og massageprodukter.


På en normal arbejdsdag, vil ca. 80% af kundebetjening være på vores autoprodukter som er Gevindundervogne, Sports Undervogne og Sænkningssæt.

Inden for sikkerhedsprodukter er det ca. 10% som er for vores skudsikre veste. De sidste 10% er på vores massagestole.


Denne fordeling, vil kunne ændre sig i takt med virksomheden udvikler sig.

Kvalifikationer:

  • Office pakken
  • Dansk (tale og skrift) krav
  • Engelsk (tale og skrift) krav
  • Tysk (en fordel ikke et krav)

Dine primære opgaver

  • Varebestilling
  • Ordrebehandling
  • E-mail support
  • Telefonsupport
  • Kundebetjening
  • Betaling af leverandørfakturaer
  • Håndtering af onlineprodukter
  • Produktsalg
  • Hjælpe til med den daglige arbejdsgang samt nye tiltag i virksomheden

hos os for du mulighed for

  • At udvikle en forretning internationalt og teste egne grænser
  • Arbejde på tværs af lande
  • Udvikle din karriere ved blandt andet at deltage på relevante kurser m.m.
  • Sparre og vidensdeling med resten af teamet

Vi tilbyder

  • En spændende elevstilling i en travl og dynamisk virksomhed
  • Gode kolleger, hvor omgangstonen er ung og uformel
  • Arbejdstider: Mandag-torsdag: 8.00-16.00, fredag: 8.00-15.30
  • Oplæring inden for onlinehandel både B2C og B2B
  • 5 ugers ferie
  • Elevløn

Vores arbejdsmiljø er fleksibelt og fyldt med god energi. Vi lytter til dig, og har du en god idé, er der aldrig langt fra idé til handling.

Tiltrædelse

Snarest – samtaler afholdes løbende

Spørgsmål kan rettes til

Claus Læssøe – cl@navo.dk

Ansøgning samt CV sendes til

cl@navo.dk mærket “Elev til kundeservice”