Elev til kundeservice
Ser du en udfordring i at skabe salg, betjene kunder, foretage indkøb og udvikle en forretning på verdensplan – samtidig med at du er med til at løse problemstillinger for kunder og skabe værdi for dem?
Så kan du få en afgørende rolle som elev og mulighed for personlig udvikling.
Er du struktureret og kan finde ud af at tage en selvstændig beslutning, der giver værdi for både virksomheden og kunden? Så det måske dig vi søger!
NAVO Group ApS er en handelsvirksomhed der handler med autodele, sikkerhedsprodukter og massageprodukter.
På en normal arbejdsdag, vil ca. 60% af kundebetjeningen være på vores autoprodukter som er dæk, fælge, gevindundervogne, sports undervogne og sænkningssæt mm.
Sikkerhedsprodukter såsom vores skudsikre veste, er ca. 10% af hverdagen. De sidste 30% er fordelt på vores massagestole.
Denne fordeling vil kunne ændre sig i takt med at virksomheden udvikler sig.
Kvalifikationer:
- Office pakken
- Dansk (tale og skrift) krav
- Engelsk (tale og skrift) krav
Dine primære opgaver
- Deltagelse på messer
- Varebestilling
- Ordrebehandling
- E-mail support
- Telefonsupport
- Kundebetjening
- Betaling af leverandørfakturaer
- Håndtering af onlineprodukter
- Produktsalg
- Hjælpe til med den daglige arbejdsgang samt nye tiltag i virksomheden
hos os får du mulighed for
- At udvikle en forretning internationalt og teste egne grænser
- At arbejde på tværs af lande
- At udvikle din karriere ved blandt andet at deltage på relevante kurser m.m.
- At sparre og vidensdele med resten af teamet
Vi tilbyder
- En spændende elevstilling i en travl og dynamisk virksomhed, med det fedeste team af kollegaer
- Gode kolleger hvor omgangstonen er ung og uformel
- Firma events som altid er noget særligt (sidste tur gik til Norge med River Rafting, Paintball mm.)
- Arbejdstider:
- Normale arbejdsdage: Mandag-torsdag: 8.00-16.00, fredag: 8.00-15.30
- Messer og events: Kan ligge alle ugens dage – inklusiv weekenden.
- Oplæring inden for onlinehandel både B2C og B2B
- 5 ugers ferie
- Elevløn
Vores arbejdsmiljø er fleksibelt og fyldt med god energi. Vi lytter til dig, og har du en god idé, er der aldrig langt fra idé til handling.
Tiltrædelse
Snarest – samtaler afholdes løbende
Spørgsmål kan rettes til
Claus Læssøe – cl@navo.dk
Ansøgning samt CV sendes til
cl@navo.dk mærket “Elev til kundeservice”